Sunday, 9 December 2012

Mungkin ... ini ujian ,mungkin ...

mungkin ni semua ujian yang tuhan bagi pada saya .. mungkin ni semua sebab salah saya yang lepas , bak kata orang apa yg kita buat akan dibalas kelak .. dan tu semua yg berlaku dekat saya sekarang .. mungkin saya ada lupa sesuatu yg penting dalam sibuk saya dekat kampung . mungkin ada hati yg saya sakiti tanpa saya sedari .. mungkin saya lupa ,lupa tentang sesuatu atau seseorang .. hmm .
Sekarang ni hanya mampu berdoa , supaya tuhan kuat kan diri hati ini .. mungkin ini semua baru sedikit ujian yg dia bagi pada saya ... Saya hanya ingat satu je , apa yang datang dari yg maha esa semuanya baik baik belaka , terpulang pada kita untuk terimanya dengan cara yg macam mana :)
Saya rindukan kawan kawan , senyuman dieorang telinga yg sentiasa mendengar luahan hati ,gelak tawa dieorang , lawak jenaka dieorang ..
Saya rindu si dia ,suara dia ,gurauan dia ,ketawa dia ,keperihatinan dia ,merajok dia ,nyanyian dia , semua perkara yg dia buat yang membuatkan hati saya lega ,gembira bila dengar semua tuuu :')
MISS ALL OF THAT .. tak tahu nak ungkapkan macam mana lagi ..
Hanya mampu solat , doa agar hati ni lebih tenang :) itu je apis nak cakap , bukan apa just sunyi tak tahu nak ckp dekat siapa ,sorry ambil masa korang .. terima kasih , Assalammualaikum ...

No comments:

Post a Comment