Saturday, 3 September 2011

haish ...

Raya je ,semuanya nk baru kan . Dasyat ! berapa bnyak duit habis dlm masa nk raya ni .
Nasib baik la orng Malaysia ni kaya-kaya ,duit tak jadi masalah la .kan kan .
Sama je dngan apis ,tahun ni rm400 gak habis ,tak tahu la apa yg di beli ,tp tula ,tengok-tengok dh habis duit . Ini tengah nk cari rumah-rumah yg kenal ,sbb nk duit raya ,hehe .Harap-harap la dapat duit raya ,sbb nk cari duit poket ni ...heee ~
Tapi rasanya tahun ni duit raya mcm sikit jew ,mungkin faktor usia kot ..haha .
Tak kisah la kan ,janji dapat raya ,jumpa sanak-saudara ,pakcik-pakcik ,orng-orng tua ,dapat salam diaorng pun dh best ! Lagi-lagi yg ada anak dara tu ,haha .... ngade jew .
pape pun ,selamat hari raya dan hari kemerdekan ,tk trlmbat nk ckp kan kan .. :]