Sunday, 18 September 2011

TIBA-TIBA JE SEDIH ...


Entah la kan ,mmng dh takdir ,orang yang mcm aku ni tak akan bercinta ,dan tak akan bertahan kalau bercinta . Ini semua apa yang telah aku hadapi dalam hidup ,mula dari darjah 6 sampai la sekarang ni . Apa yang tak kena dengan aku ni kan ,mungkin aku ada buat sesuatu yang aku dah buat sampai jadi macam ni ,emm…Entah la ,tuhan je yang tahu . semua perempuan yang aku pernah rapat hanya ucap “kawan je la” … Benda ni tak pernah ada titik nokhtanya ,aku pun tengah mencari dan terus mencari penamatnya ….
bila la kan nak jumpa penamatnya ni …. Aku pun tak tahu … ><”