Sunday 30 December 2012

MAAF AWAK ,AWAK dan AWAK

    Pertama sekali minta maaf laaa sebab lepas ni aku tak macam dulu atau tak layang korang , minta maaf sngat .. aku takda mood dah , macam2 masalah dah ni , rasa nak mati lagi baik , tapi orang cakap jngn hidup mesti di teruskan , kan ? entah laaa , lepas satu , satu lagi .. dah berapa orang aku hampakan ,aku rasa berdosa sngat ,mungkin ada yg marah aku tulis macam ni tapi korang tak ada di tempat aku , jadi tak rasa macam yg aku rasa ... bila keluar dengan kawan2 aku cuba sembunyikan perasan sedih  sbb takut dieorang akan marah , bukan marah dekat aku ,tapi dekat orang yg aku cerita kan ..
    Takdir , mungkin ni semua ketentuan dia yg maha esa ,mungkin semua ni dewasa kan aku daripada sini aku dapat pengajaran tak kira daripada segi kawan ,cinta ,keluarga ,hubungan , atau apa apa pun . Aku ni bodoh kot sebab tak pandai jaga hati orang , takl pandai nak baca apa yg orang tu nak fikirkan ,aku rasa lepas ni dah boleh deactive fb dan delete twitter then buang phone , biar aku hidup tanpa semua tu ,jadi tak ada hati yg akan aku sakitkan ,aku hampakan dan tak akan ada hati yg bersedih sbb aku .. kan ? setuju kan ? haishhhhh
   takpa , sekarang aku masih boleh fikir dengan waras , dan cuba bersabar bertahan dengan semua ni , sebab dibelakang aku ada orang yg lebih penting yang sentiasa sokong dan dorong aku , keluarga dan kawan ..
  Terima kasih sebab baca smpai sini walaupun ayat agak kasar entri kali ni :( eemmm sorry for that .
   AKU SINGLE DAN SELAMANYA DAN TAK PERLU TANYA TU LAGI!!




Sorry awak ,saya dah tak boleh tahan lagi ,hati ni dah terlampau sedih :'(

Muhamad Hafis Azman

No comments:

Post a Comment