Friday 19 August 2011

Raye ,raye ,raye ...

Salam semua ... Wah ! tinggal lagi brape hari je lagi nk raye ek ,gembira pon ade ,sedih pon ade ..
yela kan ,kte tak tahu lagi smpai ke tak ramadhan yg akan datang ,harap pnjng umor la ... :)
Tapi kegembiraan nk raye tu lagi lebih la ,lagi2 tahun ni istimewa skit la raye nye ,sbb aku dh ade lesen ...haha ,mesti ade yg cemburu kan , :p
Tp dalam keghairahan  nk raye ni ,aku sedih jugak ,kat luar sane ade yg beraye dalam serba kekurangan ,can't imaging la kalau aku kat tempat dyeorng  . Ade yg beraye tanpa orng trsyng ,ade yg tak dapat nk balik sbb ade commitment lain ...huhu .
Jadi aku selalu ingat yg tu bile aku dalam kegembiraan ,Allah je yg tahu perasaan dyeorng kan .
Tp ,hidup perlu diteruskan ,ingat kte ade tuhan yg maha penyayang ,doa jela pade dye ...
Semoga raye tahu ni meriah la ye ... SELAMAT PERPUASE .. INGAT MERCUN JNGN MAIN TAW .!
From : Hafis (pis no war).

No comments:

Post a Comment